Patiënttevredenheidsonderzoek
In juli en augustus 2019 hebben wij een patiënttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Wij zijn er trots op dat onze praktijk met gemiddeld een 8,2 beoordeeld wordt!
Positieve punten die uit het onderzoek naar voren komen zijn:
- Patiënten kunnen snel terecht op het spreekuur als zij bellen voor een afspraak
- Duidelijke uitleg en adviezen door de huisarts
- Duidelijke uitleg over medicatiegebruik door de apothekersassistente
- Korte wachttijd tot u geholpen wordt door de apothekersassistente
- Persoonlijke, vriendelijke, laagdrempelige en klantgerichte benadering in de praktijk
Verbeterpunten die uit het onderzoek naar voren komen zijn:
- Wachttijden proberen te verkorten
- Privacy aan de balie verbeteren
Wij erkennen dat deze punten verbeterd kunnen worden. In de afgelopen jaren hebben we al een aantal aanpassingen gedaan in onze planning om te wachttijden te verkorten. Wij zullen hier opnieuw naar kijken. U als patiënt kunt ook helpen. Voor een afspraak bij de dokter wordt 10 minuten ingepland, in deze tijd moet de huisarts ook een registratie maken in uw dossier van het consult. Indien u meerdere vragen heeft, kan de assistente als u dit aangeeft 20 minuten voor u inplannen. Mocht dit niet voldoende zijn, dan kunnen minder dringende vragen tijdens een volgende afspraak besproken worden.
De privacy aan de balie blijft een lastig punt, omdat we in combinatie met de apotheek een open balie hebben. We verzoeken u om gepaste afstand te houden van degene die voor u staat. Ook vragen we om uitslagen telefonisch op te vragen in plaats van aan de balie. Ook afspraken kunt u beter telefonisch maken, of via internet.
Publicatiedatum: 17-08-2021